Implementarea unui plan real de dezvoltare are la baza strategii specifice pietei de profil dar si producatorului agricol.
Suntem de acord ca in piata produselor agricole un rol major in strategia de promovare si dezvoltare o are calitatea produselor. Solicitantul este constient de acest element de marketing, motiv pentru care este orientat in directia satisfactiei clientilor. Un client satisfacut de calitatea produselor va transmite acest mesaj si altor potentiali clienti, comportament de consum firesc atunci cand produsele reprezentate de lapte de vaca si tineret bovin sunt proaspete si de calitate.
Principalele aspecte pe care doreste sa se concentreze in cadrul planului de dezvoltare sunt reprezentate de :
- Obtinerea produselor de calitate, insotite de o comercializare in timp real astfel incat sa nu se piarda din prospetime
- Pastrarea unei legaturi permanente cu clientii , prin acest obiectiv atragandu-se atentia si asupra serviciilor de livrare a produselor pe baza de precomanda, obtinandu-se astfel optimizarea activitatii .
- Practicarea de preturi competitive astfel incat sa fie atacate si castigate cat mai multe segmente de piata.
Merca Gheorghe Nicusor este constient ca perseverenta, profesionalismul, calitatea produselor agricole oferite, performanta echipamentelor si operativitatea livrarilor sunt cheile unei afaceri prospere si durabile.